Random Survey Results!

Standard
Random Survey Results!

Sooo…. the Random Survey I made a few days ago was a blast! πŸ˜€ I really enjoyed seeing all your answers come in. My favorite part was seeing all your assumptions about me! That was great!

Now, I am going to post the results to the survey, and I’m also going to go through all the assumptions about me, and tell y’all which are true, and which are false! πŸ™‚ πŸ˜‰

They’re have been 35 responses so far, and of course these results are only including those 35, not anyone else’s who do it later. Speaking of, if you haven’t done the survey yet, click here to do so. I would totally love to see your answers!! πŸ˜€

Screen Shot 2019-03-22 at 7.36.54 AMScreen Shot 2019-03-22 at 7.37.40 AM

Note: I skipped #7, which I will share with you in a bit.Β 

Screen Shot 2019-03-22 at 7.37.55 AM

Screen Shot 2019-03-22 at 7.40.47 AMScreen Shot 2019-03-22 at 7.41.16 AM

Screen Shot 2019-03-22 at 7.41.24 AM

Screen Shot 2019-03-22 at 7.38.08 AM

Screen Shot 2019-03-22 at 7.43.27 AMScreen Shot 2019-03-22 at 7.43.39 AMScreen Shot 2019-03-22 at 7.43.46 AM

Screen Shot 2019-03-22 at 7.44.50 AM

Screen Shot 2019-03-22 at 7.44.57 AM

Screen Shot 2019-03-22 at 7.45.05 AM

Haha, I guess this means I’ll be making another someday, lol! πŸ˜€Β 

Ok, now for the fun part! I am going to be sharing what people said they assumed about me, but didn’t know for sure in question #7. This is going to be so fun!


  1. You’ve always worn glasses.

No actually, I first got my glasses several years ago, when I was about 11. I hated them at first, but they’re not so bad now, lol. XD πŸ˜€

2. Β Hmm, I don’t know. I guess I assume you are pretty adventurous!

Hmm, sometimes I am and sometimes I not, if you know what I mean!

3.Β  You don’t like coffee.

WHHAAAAT??? That’s terrible, of course I like coffee! I love coffee! I don’t drink it that terribly often, but I still do like it a lot! πŸ˜€

4. That your hair is naturally red.

No, actually this whole time Iv’e been fooling you, I really have dyed my hair from the time I was a baby.Β 

No, just kidding. XD Yes, my red hair is natural! (Yay for red-heads!!!)

5. Hmm…that you like to read?

Yup, very true! I love reading.

6. You’re a super sweet missionary kid who seems like she would have a ton of fun with her siblings.

Aw, thanks! πŸ˜€ Yes, I do have lots of fun with my siblings!!!

7. Ugghhh…this is a hard one. Maybe that you’re homeschooled?

Yup, I’ve been homeschooled all my life, and I love it!

8. That you made a meal today.

Haha, yes, I made a meal that day. XD

9. You love monkeys!

Uhhhh….. Not particularly…

10.Β Youuuuu love peanuts. Sometimes.

Hehe, I love peanuts. All the time! Well, as ling as they’re salted!

11. You have red hair. (Nailed it…)

Uh, yeah I do!!! πŸ˜€ ;P XD

12. ummm…that you like plants?

Hmm, yeah I do like plants. But I don’t really love learning about plants…. But I LOVE flowers and such a lot! πŸ˜€

13. You are a lively bundle of energy.

Hahaha! How would anyone think that of me??? Sometimes yes, sometimes no! πŸ˜‰

14. I assume that you have a bunch of pets.

We have two dogs (wait scratch that, puppies were born a few days ago…). So let’s make that 12 dogs, 1 cat and I-don’t-know-how-many goats.

15. Yo no se.

Oooh, someone’s practicing their Spanish!!! πŸ˜€

16.Β That you like roses.

Yes! In fact, Roses are my favorite flower! This may or may not have something to do with the fact that my name is Rosy… πŸ˜› πŸ˜‰ πŸ˜€

17. You have a soft and caring heart.

Aw, that was a nice thing to say!!! What can I say other than God is sooo good???

18. Ummmmm I assume you really never get tired from your siblings.

Ok, I have to be honest here, so… false! XD Yes, sometimes I get tired of being with my siblings….. But I always get over it, and love them very much anyway!!! πŸ˜€ ❀

19. That you like to sing.

oooh, yes I love to sing! I enjoy singing with my sisters and family so much!!! πŸ˜€ ❀

20. That you’re awesome…Oh wait, I actually do know that.

Haha, aww thanks girl!!! You’re pretty amazing yourself!! πŸ˜€ ❀

21. That you like being left home alone.

Uh, yeah I do enjoy being home alone sometimes! Ohh, it’s so quiet and peaceful… πŸ˜‰

22. That Through all Things is your favorite book.

Hehe, (that was my sister! XD) I love Through all Things a LOOOOT, but it’s not quite my very favorite book. πŸ™‚ It’s super good though!

For those of you who have never heard of this book, you can check it out here. πŸ™‚

23. You’re a Christian.

By the grace of God, YES I am!!! πŸ˜€ ❀ I love Jesus with all my heart and I strive to be like Him more and more. ❀

24. You are the sweetest sister on earth!Β 

Aw thanks! Though I have to admit I’m not always super sweet all the time… XD I try! πŸ˜‰

25. You probably really like doing silly surveys.

Why would anyone think that???

Ok yes, I love doing and making silly surveys! πŸ™‚


Ok, there are more but most of the rest go something like…

idk…

Nothing? πŸ˜‰

I don’t really have an answer!

and…

Uhh, I don’t know??

Hehe! πŸ˜€ πŸ˜‰

 

Welp, thanks for reading this long post! And also thanks to everyone who took the survey. That was awesome!

In Christ,

Rosy Joy

What about you?

Do you like coffee? Do you have any animals? Are you homeschooled? Do you consider yourselfΒ adventurous? Are you a born again Christian? πŸ˜€Β 

 

37 responses »

  1. Great post!!

    I don’t care for coffee too much…Yes, very unwriterly of me. Yep, homeschooled! πŸ˜€ I am adventurous! When it comes to fiction… Yep, I’m a born again Christian, redeemed by His blood! πŸ˜€

    Haha, I did ask you if you liked roses having to do with your name. BUT YOU DID, WHICH IS AWESOME!!! XD!! Roses are amazing!! XD!

    Liked by 2 people

  2. That was soooo fun to read!πŸ˜ƒπŸ‘Š THANKS!πŸ˜€πŸ˜‰
    Do I like coffee? ABSOLUTELY WITHOUT QUESTION NOOOO!😁
    Do we have any animals? Well, we have a fish😜
    Am I homeschooled? YES! And I love it!
    Do I consider myself adventurous? I think I’d say the same thing, sometimes yes, sometimes no.
    Am I a born again Christian? YEEEESSS!

    Liked by 3 people

    • I’m glad you liked it! πŸ˜€ Thank YOU!!! πŸ˜€
      WHHHAAAAATTT??? 😳 😜
      Wow, you practically live on a farm! A one fish farm that is… πŸ˜›
      YES, I love homeschooling! πŸ˜€
      YAAAY! Praise God!!! Love ya, and can’t wait ’till the next time I see you! ❀️😘

      Liked by 2 people

  3. Coffee, the icky sticky stuff’s only fit for hefulumps and woozles.
    I am home schooled and might be adventureous, and I am a born again Christian, only by his grace as I don’t deserve it one bit.

    Liked by 2 people

  4. Thanks for posting this, loved seeing the results!
    Let’s see…I LOVE coffee, but it has to be sweetened. πŸ™‚ Also Dandelion Root coffee is awesome, too! Have you ever tried that before?
    I would consider myself adventurous! You?
    At my house, we have 2 days and five kittens, 2 corgis, a mutt and 25ish chicks!
    And yes!! I am a born again Christian.

    What about you on all those?
    Cheers! Keziah ❀

    Liked by 1 person

    • Oh, your welcome! πŸ˜€
      Ohhh yes, we drink dandelion root coffee sometimes!!!!! It’s not as good as real coffee, but it’s great too! That’s so neat y’all drink it too!
      In some ways yes I would, in other ways no lol! πŸ˜‰
      Aw cool, that’s a lot of animals! πŸ˜€
      Ohh great!!! Praise the Lord!! πŸ˜€

      Thanks for your comment Keziah! (Oh, and I love your name btw! ❀ ) πŸ˜€

      Liked by 1 person

  5. This was fun, Rosy!!! πŸ˜€ And I LOVE how many people said they would be an eagle! EPPIIC.

    (coffee?) Eh, only if it is a mocha frap with lots of whipped cream so I can’t taste the coffee part. ;P
    (animals?) An Aussie dog and a tabby cat! πŸ™‚
    (homeschooled?) Yass. πŸ˜‰
    (adventurous?) I think so??? I like little local adventures like driving out into the middle of nowhere to look at the stars….
    (born again Christian?) Amen! Saved by grace!! ❀

    Liked by 2 people

    • Thanks Anna! πŸ™‚ I KNOW, it would be so fun to be an eagle! If I had to be an animal that is. I prefer be a human… πŸ˜‰ πŸ˜›
      What? So, you like coffee… Only if it doesn’t taste like coffee?? Weirdness! πŸ˜› Though a mocha frap does sound really, REALLY good.!!
      YES, and Jack is the adorablest (new word?) thing ever!
      Yay!
      Oh yes, those kind of adventures are awesome. πŸ˜‰
      Praise the Lord!! ❀

      Liked by 2 people

  6. Do you like coffee? yeeessssss!!!
    Do you have animals? We have 30ish goats
    Are you homeschooled? Yup!
    Do you consider yourself adventurous? Sometimes….. Don’t ask about the time my friends wanted me to climb a tree that was over the creek…….
    Are you a born again Christian? yeesssssssss!!!!!!
    Wonderful post and survey! Haha the assumptions are so good!

    Liked by 1 person

  7. I loooved seeing the results of the survey!!!!! Soooooooo fuuuuuun!!!!! πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ˜β£πŸ’ŸπŸ’žπŸ’πŸ’œπŸ’›πŸ’šπŸ’™πŸ’—πŸ’•πŸ’–πŸ’“β€πŸ’˜

    Liked by 2 people

  8. YAAAAAAAAAY!!!! I’m soooooooo glad you liked it!!!! πŸ˜‰ πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜˜β€οΈπŸ’œβ€οΈπŸ’œβ€οΈπŸ’œβ€οΈπŸ’œβ€οΈπŸ’œπŸ˜‰

    Liked by 1 person

  9. I love sweet coffee specially caramel frappe chino if that’s considered coffe!
    We have a farm full of animals.
    I’m adventrous! (Sometimes.)
    By God’s grace I am one of his chosen!!!
    (Oh by the way I think I know u too well, cause the only thing I could think of about guessing something about you that I didn’t know was making a meal!) πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†
    Yes that stupid question 8 was me I confess.

    Liked by 1 person

  10. This was soo fun, Rosy the survey-maker!! πŸ˜€πŸ˜†πŸ‘ Loved seeing ppl’s responses. Number 7’s were so funny. xD
    On question 11 whoever said a military working dog… wow yes, ahhh!! Military working dogs are COOL, so cool. OK anyway, let’s see…
    I don’t really drink coffee. Don’t love it or hate it so much. πŸ˜‰

    Liked by 1 person

  11. Mocha Frappes are good, tho! πŸ˜‰
    We have a sweet tabby named Jolo, and then there’s dear Jack Lewis, Aussie. ❀
    I like adventures! 😊
    And, yes!!! By God's grace! ❀

    Liked by 1 person

Please leave a comment!I would love to hear from you. :)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s